Sunday, October 15, 2006

kala nomizo to parakana me ta post!Deuteri mera m k logika prepei na m barethikate kiolas(de sas adiko:P)...anyway,opos eixa anaferei to proi simera itan imera studio k ti imera???Eixame dosei simeio sinantisis tin Etniki Amina sta ekdotiria,ego efiga kata tis 2:15 apo to spiti m giati to rantevou itan gia 3,pira to leoforeiaki m akousa ti mousikoula m sto mp3(kala apo tis toses fores pleon pou exo akousei to master of puppets stis eksetaseis m tha grafo gia apantisi Obey ur Master..Master!!:P)k katebika Psixiko,meta podarato tin ebgala mexri tin Ethniki Amina,einai kp sta 2 khm apostasi alla einai euxaristi diadromi..Tespa mi ta polilogo eftasa stis 2:55 ekei opos k ta alla paidia,de kathisterisame k poli,3:40 imaste sto studio alla de mporousame na mpoume giati eixame pei gia 4 k ena allo sigkrotima ekane prova ekeini tin ora..ebgala ti kithara m ti kourdisa gia na eimai etoimos ksafnika blepo 4 sto roloi!Parararararam,ta timpana xtipousan dinata,i agonia eixe ftasei sto katakorifo k ksafnika anoigei i eisodos gia to studio!Ti na po???Me to pou blepo ton Marshall enisxiti apla kopikan ta podia m!Pos kanei ena mikro paidi otan tou pernoun ena paixnidi?E,fantasteite kt tetoio!Oi Marshall einai oi agapimenoi m enisxites k o sigkekrimenos prepei na itan kp sta 100 watt,me to pou sinedesa ta kalodia me kithara k petalaki eniosa allos anthropos!Milame gia TERASTIA diafora ston ixo,toso pou elega kala me Yamaha kithara paizo i me ESP???Oso afora to ipoloipo studio itan poli prosegmeno,pentakatharo,me liga logia ena meros pou kathe mpanta thelei na kanei tis proves tis!I prova mas kratise 1 ora,de mporo na po oti itan asxima,eixame kp problimata stous sigxronismous alla den einai kt pou de diorthonetai me douleia!Kata ta alla tous epaiksa k to desert land(nai nai,auto exo grapsei k me auto tha sas ta prizo,otan melopoiiso k allo kommati tha sas prizo me to allo:P) k tous arese mono pou allaksa otan girisa spiti m tin eisagogi giati m eipan oti emoiaze me call of ktulu...ta teleutaia lepta pou mas eixan meinei to psilodialisame se simeio pou oti tragoudi mas katebaine to kaname brutal!Kala na m akousete na tragoudao me brutal fonitika k tpt allo sto kosmo!Tespa meta pigame Eksarxeia fagame souvlakia se ena psiloparakmiako souvlatzidiko pou legetai o kavouras(lool) k meta gia mpira sto underground!Mporo na po oti to diaskedasa para poli simera parolo pou ithela na kanoume perissotera,a nai k gia na mi ksexaso kathe Kiriaki apo edo k pera tha kanoume 2ori proba se studio,epitelous SOSTI DOULEIA gia na ginoume kaliteroi!!!!De nomizo na exo tpt allo na sas po,auta itan k ta simerina nea m,kala na pernate oloi k kps psixi na einai kala ekei pou brisketai tora!!UP THE IRONS!!!!!!!!!!

4 Comments:

Blogger nihilio said...

Ρε χαμένε κιθαρίστα ο Κάβουρας είναι απόλυτο κάλτ μαγαζί και αξίζει σεβασμό.
Και τα λέμε την άλλη Κυριακή.

Φιλικά,
ο βόθρος σας

3:10 PM  
Blogger wick2pray said...

Kala eisai apisteutos!!!Re akoma tha m kinigaei o Giannis me ti sos pou tou eriksa sto panteloni!!!:P Next time perissotera brutal agapite bothre!

3:21 PM  
Blogger Rea said...

aaaaa ti kala!
k oxi na synexiseis na mas ta prhzeis gia panta me to latremeno desert land
:kardoyles pantoy:

3:50 PM  
Blogger Dark_angel said...

mpravo re!platines mirizomai(stelios copyrght):P

12:39 PM  

Post a Comment

<< Home