Friday, December 01, 2006

ALOHA!

WOW,exo pragmatika kairo na grapso!Oraia loipon as ksekiniso apo ti giorti m,perasa apla teleia!!!!!!!!!Ksimeromata Kiriakis bgika me filous se ena club konta sto spiti m k itan apisteuta!Bebaia ego den eimai k gia poli club parolauta eftasa spiti m stis 7 to proi!:P Koutoulousa,entometaksi eprepe na ksipniso stis 11 giati i mitera m eixe etoimasei trapezi k tha erxotan 2 filoi tou big bro m k oi 2 kollites m pou btw k autes eixan koimithei 7 to proi!Eftasan telika oloi k kathisame sto trapezi,perito na po oti me ti Tzeni epese trelo gelio!LOVE U DUET!!Tespa mi ta polilogo i mera auti itan apo tis kaliteres m mexri tora k se auto boithisan k alla gegonota pou de tha sas ta po edo!Osoi kseroun kseroun...Ti allo?A nai exo porothei me tis askiseis pou m exei baleio Mpokos k me to pou girizo apo ti sxoli me ti kithara sto xeri eimai!Alla oses ores k na katso de m noiazei giati apla eimai trelamenos me auto to organo!A nai xthes mas moirasan tis askiseis pou eixame kanei gia SAE(sistimata automatou elexou) k ego me tin omada m pirame...parapapapapa.....9!!!!!Nai nai kala diabasate!9 9 9 9 9 9!!!O megaliteros bathmos sti taksi!Etsi re omada!Pame gia to 10 tora!Auta,ante anipomono na erthoun ta Xristougenna gia boltes sto Sintagma,Ermou,stolismena ta panta!K fisika kafe sta starbucks!:PPAnte mom na s do k sena pou s pethimisa!Aunt o Ianouarios plisiazei!!!!!:DDDDD Take care...and stay hallowed!

4 Comments:

Blogger Dark_angel said...

egw dn 3erw k eimai periergos na mathW:p BRAVO G TO 9 BTW:p sorry g ta caps..elpizw na s petixw aurio sto msn...ta leme

11:03 AM  
Blogger wick2pray said...

peroukini thanx,alla exo na s po kp asxima nea sto msn...:(

1:12 PM  
Blogger Rea said...

μενα με δες σημερα τλκ,εστω κ για δυο λεπτα:ρ

λοβ γιουυυυ

3:41 PM  
Blogger wick2pray said...

love u 2 mom!!!!:D

3:54 PM  

Post a Comment

<< Home