Thursday, February 01, 2007

Zinonos...

Πάσχα στο χωριό συγκέντρωση μετοίκων
Τα νέα απ' την Αθήνα, στα όνειρά μου σφήνα
Πόζα και λουστρίνι, ο Νάκος φιγουρίνι
Πείνα μου μοιραία, ζήλια μου ρομφαία
Μπήκα σ' ένα τραίνο πίσω δεν κοιτούσα
Μέσα μου πετούσα, ψήλωσα δυο πόντους


Ζήνωνος, μ΄ έντυσε ζωή στρατιώτη

Ζήνωνος, πόρνη η αγάπη η πρώτη

Κι απ' το βράδυ στο πρωί

Μου τελειώνει η ντροπή

Ζήνωνος

Εδώ οι χωριανοί μου δεν βοηθάνε άλλο
Σκούριασαν τα χέρια, βρήκα άλλους τρόπους
Είπα να χαθώ το τέλος μου να βάλω
Λίγο ακόμα πάνω, τρελά μου σε φτάνω
Στις εφημερίδες μάνα αν με είδες
Μη μου στεναχωριέσαι, μάνα δεν μ' αξίζει

Ζήνωνος...



kommatara pou exo faei trelo kollima to teleutaio kairo...

9 Comments:

Blogger Rea said...

τι του βρισκεις?εεε? :ρ

4:04 PM  
Blogger Anthie said...

ti ennoeis ti tou vriskei??

zinonos=alkinoos => teleio!

7:19 PM  
Blogger Anthie said...

ti ennoeis ti tou vriskei??

zinonos=alkinoos => teleio!

7:22 PM  
Blogger Anthie said...

ti ennoeis ti tou vriskei??

zinonos=alkinoos => teleio!

7:25 PM  
Blogger wick2pray said...

exactly!!!Akou ekei ti tou brisko,pfff:P

3:32 AM  
Blogger Dark_angel said...

dn maresei:P sorryy:P

4:39 AM  
Blogger Rea said...

ουτε μενα :ρ
ο αλκινοος εχει καποια πραγματικα λατρεμενα τραγουδια αλλα δε σημαινει οτι ναι κ ολα τελεια :ρ γω βασικα αυτο το βαριεμαι τοσο που με ψιλοκοιμιζει :ρ

6:22 AM  
Blogger Dark_angel said...

^+1

4:28 AM  
Blogger wick2pray said...

pff de ktlbainete tin aksia enos tromerou tragoudiou!!:P

8:39 AM  

Post a Comment

<< Home